A természetes sejt táplálékok ereje

100% tisztaságú sejt táplálék a hosszú élet titka

Üzleti modellünk 
SoftMarketingTM

 

Egy ideje tanúi vagyunk a gazdaságban zajló változásoknak. A jelek alakulására óriási befolyást gyakorol többek közt a gyors technológiai és teleinformatikai fejlődés, amely nagy mértékben megkönnyíti nemcsak a munkát, hanem mindennapi életet is.

 


 

A világ egyre egységesebbé válik– a határok gyakorlatilag megszűntek, és a közös valutarendszer, jogi örvények és rendelkezések nagy mértlékben teszik zökkenőmentesnek ezt a folyamatot. Egyre gyakrabban hallani világról mint globális faluról. Ezzel összefüggésben van az Új Közgazdaságtan fogalma.

A vállalatokban rüvídülnek a felépítési strukturák, és az alkalmazottak egyre nehezebben jutnak föfelé. A szakértők rámutatják arra, hogy az emberek általában 4-5 évente váltják majd munkát és átlagosan 7 évente még a foglálkozásukat is. Ez egy ok ara, hogy már most létezik a Mcmunka fogalom. Üzletvezetés, management, marketing és közgazdaságtan iharos változásokon mennek át.

2014-ben Robert D. Hof Business Week hetilapnak írta, hogy „Minden, amiről azt hittük, hogy tudjuk az üzletról, már kétségbe vonják".

Agzdasági szempontból nagy esély, ám nagy a kihívás is – a „vetélytárs” szó új jelentést kap. Ez az oka annak, hogy a szakértők folyamatosan új, jobb megoldásokat keresnek, amelyek megengendik minden személynek jövedelmet teremteni, miközben megtartja az égészséges életmódot. Fontos kérdés az olyan pénzkeresési módszer megtalálása, amely hosszú tavon garántálja biztonságot is.

Forradalom az üzleti gondolkodásban

 

OSok éve ismerjük olyan megoldásokat, mint klasszikus üzletkötés, nagyvállalati üzletmodell, franchise vagy többszintes marketing. Mindegyiknek a felsoroltak közülvan sok jó tulajdonsága, ám sok hibája is, amelyek a mostani időkben még kellemetlen hatasúnak tűnnek. Abból az új világból kitűnik a się SoftMarketing™ – forradalom az üzleti gonolkodásban. Ez a modell foglálja magában a fent említett térről a legjobb praktikákat, miközben kizárja a gyenge pontjáikat.

SoftMarketing™ a XXI üzletkötésnek, sőt van, aki kiterjeszti a XXII századra is, egy válasz a piac dinamikus változásáinak követelményeire rynku és egyben egy alternatív megoldás a vállalkozóknak és az alkalmazott munkavállalóknak is.

A vallalkozókak egy esély a tévékenységük kiterjesztésére az alapprofil keretein belül. Mindkét csoportnak egyaránt a jövedelmük stabil főforrásává válhat anélkül, hogy lemondják az eddigi tevékenységüket, és ráadásul nem igényli új ember erőforrás bevetését, se magas anyagi befektetést.

SoftMarketingu™ Fő Alapelvei 
DuoLife cégnél

 

Wellness üzetágban mefigyelhető kb. 30% évi növekedés

DuoLife, a SoftMarketing™ elvei alapján működik, ennek köszönhetően sokkal gyorsabban fejlődik, mert különböző embereket különböző hattérrel vonzza magához. A hetékonyság bizonyítékaiként szolgálhatnak a különböző személyek sikerei, akik Duolife céggel együtmükődnek.

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 6
Tegnapi: 1
Heti: 6
Havi: 11
Össz.: 2 541

Látogatottság növelés
Oldal: Üzleti modellünk soft marketing
A természetes sejt táplálékok ereje - © 2008 - 2024 - egeszsegboldogsag.hupont.hu

Az, hogy weboldal ingyen annyit jelent, hogy minden ingyenes és korlátlan: weboldal ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »